Zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją poruszającą temat zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu COVID-19.
Omawiamy w niej kwestie:
– Jak zarządzać „home officers”?
– Jak chronić pracowników?
– Jak poradzić sobie z zamknięciem zakładu pracy z powodu COVID-19?
Odpowiedzi na te pytania powinien dostarczyć pracodawcom akt wewnątrzzakładowy w postaci regulaminu określającego zasady działalności przedsiębiorstwa w stanie epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
Nasz Zespół posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów, dostosowanych do branż, specyfiki, organizacji pracy. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą prezentacją:
Adrian Kozubowski- Junior Associate SRDK udzielił komentarza w obszernej rozmowie opublikowanej na łamach najnowszego wydania Real Estate Magazine. O niejasności...
15/09/2024Treści dotyczące prawnych aspektów istotnych w procesie inwestowania w nieruchomości, które przygotowali eksperci SRDK - Partner Aneta Walewska- Borsuk oraz...
02/09/2024Czerpiąc z wieloletniego doświadczenia w roli pełnomocnika i doradcy największych polskich firm deweloperskich i analizując przykłady zaskarżanych pozwów w zakresie...
28/06/2024