Zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją poruszającą temat zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu COVID-19.
Omawiamy w niej kwestie:
– Jak zarządzać „home officers”?
– Jak chronić pracowników?
– Jak poradzić sobie z zamknięciem zakładu pracy z powodu COVID-19?
Odpowiedzi na te pytania powinien dostarczyć pracodawcom akt wewnątrzzakładowy w postaci regulaminu określającego zasady działalności przedsiębiorstwa w stanie epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
Nasz Zespół posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów, dostosowanych do branż, specyfiki, organizacji pracy. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą prezentacją:
W dzisiejszym wydaniu dziennika Rzeczpospolita znajdą Państwo odpowiedzi na cztery pytania związane z nowelizacją prawa lotniczego, których udziela Partner SRDK...
28/01/2025W najnowszym wydaniu Rocznika Investor Real Estate Expert, które przedstawiciele branży nieruchomości już od grudnia minionego roku mogą zdobyć między...
17/01/2025Zima zbliża się wielkimi krokami, a wraz z jej nadejściem przybywa obowiązków zarządcom wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Jak się przygotować...
26/11/2024