Zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją poruszającą temat zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu COVID-19.
Omawiamy w niej kwestie:
– Jak zarządzać „home officers”?
– Jak chronić pracowników?
– Jak poradzić sobie z zamknięciem zakładu pracy z powodu COVID-19?
Odpowiedzi na te pytania powinien dostarczyć pracodawcom akt wewnątrzzakładowy w postaci regulaminu określającego zasady działalności przedsiębiorstwa w stanie epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
Nasz Zespół posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów, dostosowanych do branż, specyfiki, organizacji pracy. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą prezentacją:
Zapraszamy do lektury artykułu, którego autorką jest Zofia Komosa opublikowanego w ostatnim dodatku „Administracja" do dziennika Rzeczpospolita oraz w serwisie internetowym www.rp.pl. W tekście autorka...
01/06/2023O tym ile wspólnego ma grunt rodzimy z powierzchnią biologicznie czynną, jak intepretować przepisy i definicje w nich zawarte oraz...
31/05/2023Maj rozpoczynamy świetną informacją- w najnowszym wydaniu popularnego dwumiesięcznika Real Estate Magazine znajdą Państwo aż dwa artykuły autorstwa Prawników SRDK....
08/05/2023