Zarządzanie przedsiębiorstwem w obliczu COVID-19

Zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją poruszającą temat zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu COVID-19.

Omawiamy w niej kwestie:

– Jak zarządzać „home officers”?
– Jak chronić pracowników?
– Jak poradzić sobie z zamknięciem zakładu pracy z powodu COVID-19?

Odpowiedzi na te pytania powinien dostarczyć pracodawcom akt wewnątrzzakładowy w postaci regulaminu określającego zasady działalności przedsiębiorstwa w stanie epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2.

Nasz Zespół posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu regulaminów, dostosowanych do branż, specyfiki, organizacji pracy. Zachęcamy do kontaktu i zadawania pytań.

Zapraszamy do zapoznania się z poniższą prezentacją:

 

Udostępnij:

Inne Publikacje:

Raport spółek nieruchomościowych już od końca wrześn...

Nałożone na spółki nieruchomościowe nowe obowiązki związane z przesłaniem informacji dotyczących ich struktur muszą zostać dostarczone do 30 września br....

20/09/2022

Kiedy kilka obiektów handlowych może zostać objętych...

Decyzja WZ – nie dla obiektów handlowych > 2000 m2 Nie wszystkie obiekty budowlane mogą być lokalizowane na podstawie decyzji...

10/06/2022

Wzmożony ruch na drodze i inne uciążliwości a intere...

Wzmożony ruch na drodze i inne uciążliwości a interes prawny w postępowaniu o wydanie warunków zabudowy. W aktualnym orzecznictwie sądów...

27/05/2022